donderdag 1 december 2016

Prettige feestdagen (blauw)

Het is weer donderdag en dan komt er weer een kerstkaart voorbij
Een collega wilde graag 10 kerstkaarten van mij
Met een schattige plaatje
En dit is een van de kaarten die ik voor haar heb gemaakt
Met het schattige plaatje van snoesje



Nog wat kleine details


Met deze kaart doe ik mee met de volgende challenge


Bedankt voor alle lieve en leuke berichtjes op mijn vorige kaart
Ik heb ze met veel plezier gelezen

Groetjes, Anja

Random winaar bij

16 opmerkingen:

  1. Die kaart was vast een schot in de roos voor je collega!
    heel mooi gemaakt!
    fijne dag
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke kaart, Anja. Dat gaat vast in de smaak vallen bij je collega!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een schattige kaart Anja.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke kaart met het snoesje erop ...die vervelen nooit.
    Ook een leuke mal heb je gebruikt...heb hem ook gebruik hem te weinig.
    Groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hele mooie kaart, Anja met deze kleurtjes.Prachtige mal en een leuk plaatje.

    Groetjes, Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een prachtige kerstkaart is het met Snoesje, ze blijven zo leuk.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtige snoezige kaart Anja. Heel mooi met deze mal. En super afgewerkt. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Anja,
    mooi deze witte kaart, leuk plaatje heb je gebruikt, prachtige bloemen..
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat zit snoesje daar mooi in de sneeuw. Wat een mooie tinten dat blauw wit, is prachtig voor je kerstkaart. Bedankt voor het mee doen met de challenge bij 52 WTC. groetjes ,Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een leuke kaart heb je gemaakt Anja.
    Goed idee om Snoesje zo in de mal te verwerken.
    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Zo dat is leuk! Een grote bestelling noem ik dat! Bij mij is het meestal 1 tegelijk!
    Je kaart is erg mooi! Dank je voor het meedoen bij k&K.
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Prachtig kaart met schitterende details.

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je op mijn blog bent langs geweest en dat je een berichtje achterlaat. Ik lees ze altijd met plezier. Tot de volgende keer.


Groetjes, Anja