donderdag 29 september 2016

X-MAS

Het is weer donderdag 
Dus dan komt de kerstkaart te voorschijn
Ik heb van De-kaartenkast. de beschrijving van dit  leuke model kaart gehad
En een kerstkaart van gemaakt
Wat een gave kaart om te maken

een foto van dicht bij van de voorkant

en van de binnenkant
De eerste zie je hoe de kaart nog een beetje in elkaar is gevouwen
En de tweede foto, hoe de kaart is als ie helemaal uitgevouwen
Natuurlijk heb ik het schattige teckeltje weer gebruikt

Met deze kaart doe ik mee met de volgende challenge;
Gebruikte materialen zijn;
 CS0936, COL1397, COL1411, COL1393, CR1280, PB7048,COL1397, PL4503

Bedankt voor alle lieve reacties op mijn vorige kaart
Ik heb ze met veel plezier gelezen
Groetjes, Anja

met deze kaart

30 opmerkingen:

  1. Superleuk met dat hondje Anja ! Groetjes, en fijne donderdag! Gina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. echt een verrassend modelletje! Heel mooi uitgewerkt!
    groetjes
    nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een leuk modelletje, prachtig gemaakt !
    groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie verassende kaart Anja. Leuke kleuren. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik vind het weer een beauty Anja...prachtig geheel!
    Gr. Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een werk moet dit geweest zijn Anja, maar het resultaat is dan ook prachtig, leuk met de teckel, die is goed vertegenwoordigd bij je de laatste tijd, super leuk.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hele mooie kaart,Anja.Prachtig model.De teckel is weer superleuk aangekleed.

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtige kaart Anja! Leuk model en mooie kleuren en ik zie dat ook het teckeltje weer aanwezig is ...super!!
    Groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtig kerstkaartje Anja!
    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een leuke kaart, Anja. Gaaf modelletje ook!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtig kerstkaartje Anja, met een hele verrassende binnenkant....zooooo leuk gdaan!!!

    groetjes Rosina
    DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Heel leuk model! Staat ook nog op mijn lijstje om een keer te doen. Zo verrassend voor de ontvanger! En natuurlijk leuk om te maken. Jouw kaart is heel mooi geworden! Mooi papier en dat teckeltje is natuurlijk helemaal super!
    Groetjes
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een mooie kaart is dit!! en wat een mooi ( maar moeilijk) model! Echt heel mooi gemaakt en leuke details erop gebruikt. Fijn dat je meedoet met 52WTC. Groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hoi Anja,
    kijk, dat vind ik nou moeilijk, ik kan door mijn reuma, helemaal niet goed snijden of recht knippen..het is een heel leuk model..grappige teckel, echt een kaart met verrassing.
    Ik gebruik voor mijn strikken altijd de mini-bowdabra..daar maak je de mooiste strikken mee,
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Een super mooie kerstkaart.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een leuk model! Leuk dat je meedoet met de MDchallenge!
    Groetjes Boukje.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Tjee, wat een bijzondere ontwerp. Heel mooi uitgevoerd.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hoi Anja ,
    Wat een prachtige kerstkaart !
    zo een liefje met het hondje .
    Fijn weekend groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Super leuke kaart Anja
    Gezellig dat je meedoet met onze challenge

    Gr. Anita
    MDblog

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Prachtig gemaakt dit mooie modelletje Anja het teckeltje staat er leuk bij.
    Leuk dat je met ons meedoet.
    Groetjes Ellie
    DT MD challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wow....wat mooi! Leuk model!
    Dank je wel voor het meedoen
    Gr Wybrich
    DT MDchallenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Dit is wel heel verrassend!! Mooi gedaan.
    Lia, DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat mooi model kaart heb je gemaakt, ziet er super uit.
    Leuk dat je meedoet aan de challenge.

    Groetjes,
    Yvonne.
    MD challenge blog.

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Mooie kerstkaart Anja!
    Gezellig dat je meedoet met onze challenge.
    Lieve groetjes, Marleen
    MD challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Ja, leuk modelletje is dit hè! Erg leuk gedaan Gina en van harte met je prijs bij MD. Groetjes Ela

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Ja, leuk modelletje is dit hè! Erg leuk gedaan Gina en van harte met je prijs bij MD. Groetjes Ela

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je op mijn blog bent langs geweest en dat je een berichtje achterlaat. Ik lees ze altijd met plezier. Tot de volgende keer.


Groetjes, Anja