zondag 22 november 2015

Winter

Afgelopen vrijdag ben ik naar de hobbybeurs 
 in Rijswijk geweest
Ik was al een tijdje aan het twijfelen
 of ik Derwent potloden zou kopen
Deze keer heb ik dat gedaan
En dit is mijn eerste stempel die ik met potlood ingekleurd heb
De huid vind ik een beetje te licht
Voor de rest vind ik het wel aardig gelukt
Maar oefening baart kunst, zeggen ze altijd

Wat kleine details

Met de kaart doe ik mee met de volgende uitdagingen;

Bedankt voor alle lieve en leuke reacties op mijn vorige kaart
Ik heb ze met veel plezier gelezen

Groetjes, Anja


Met deze kaart ;


34 opmerkingen:

  1. Een enige kaart en Don is prachtig ingekleurd Anja! Ik ben ook begonnen met Derwent maar die worden behoorlijk verwaarloosd sinds ik Promarkers heb maar soms gebruik ik beide bij hetzelfde stempeltje en dat gaat ook héél goed! Op Kraft kleuren met Derwent is ook heel gaaf, ga maar lekker spelen met je aanwinst!

    XxIrene

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke kaart is dit, Anja. En ik vind Don erg mooi ingekleurd. Toppie!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je hebt groot gelijk Anja om je zelf dit leuke (verjaardagscadeautje?) Te kopen.
    Je eerste kaart met ingekleurde Don ziet er leuk uit.
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke kaart anja , je hebt Don heel mooi ingekleurd!
    Groetjes Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  6. In de winter ziet iedereen een beetje pips, dus het ziet er mooi uit, zoals het hoort! xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Anja,
    heel mooi ingekleurd en je afdrukje verwerkt op een superleuke kaart,
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtig Anja.
    Ik doe het je niet na hoor dat kleuren.
    Super mooi kaartje.

    Lieve groet Giny

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een vrolijke winterkaart!!
    Lia xx

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi,

    Prachtige kaart, mooie kleuren. super. Het is je goed gelukt met potloden inkleuren. Ziet er fantastisch uit.

    grtjs
    Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Anja,
    Wat een mooi ingekleurd Don een prachtig kaartje met de mooi accentjes .
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een mooi kaartje heb je gemaakt.
    en de stempel heb je ook mooi in gekleurd en dat voor de eerste keer ik werk zelf ook al een tijdje met de Derwent potloden.
    vind zelf altijd wel leuk om te doen.

    Groetjes Esmeralda

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Een mooi winters kaartje met hele leuke details en een prachtige samenstelling.
    Ook de Derwentjes aangeschaft? Je zal er nog wel veel plezier aan beleven. Oefen ze.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  14. mooi gekleurd. ik kleur ook met derwent.. ik zou ooit in de toekomst de promarker willen proberen..(alleen zo'n dure aanschaf ;) ) veel plezier met kleuren. je kaart is prachtig .groeten miranda k

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Mooie kaart Anja, en ik vind ook dat je deze mooi heb gekleurd! Ook het gezicht!!
    groetjes, Afke

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een mooie winterse kaart! Leuk dat je verwent potloden hebt gekocht. Ik vind dat je heel mooi hebt ingekleurd! Groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Mooie winterse kaart,Anja. Het plaatje is prachtig ingekleurd.

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Super mooi winters kaartje Anja! Don is zo lief en je hebt hem zo mooi ingekleurd :) Heel goed gedaan voor jouw eerste keer met Derwent kleurpotloden ;)
    Groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Een prachtige kerskaart Anja, heel mooi gedaan met mooie kleuren!!
    xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Fijn dat je met onze sterren challenge meedoet, heel veel succes !!
      XX Wilma DT KmP

      Verwijderen
  20. Mooie kaart heb je gemaakt.
    leuk dat je de potloden hebt gekocht, kan je weer even vooruit.
    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Hoi Anja. Wat een Mooie kaart met dit leuke afdrukje. Mooie kleuren. Heel erg leuk gemaakt. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Hoi Anja,
    super mooie kaarten een heel leuk afdrukje en mooi ingekleurd
    liefs van martine

    BeantwoordenVerwijderen
  23. wat een super leuke winterkaart heb je gemaakt
    mooie kleuren en afdrukje!
    groetjes,Gerrie

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Een prachtige kaart Anja! Mooi ingekleurd ook!
    Probeer voor het gezicht eens de C550 Ginger, licht op brengen , er kan altijd meer op! Die gebruikte ik altijd daarvoor! Succes!!
    Dank je wel voor het meedoen met de challenge
    .
    Gr Wybrich
    DT DenDblog

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Gave kaart Anja!
    Mooie gedaan met de grote rode kerstbloem.
    Gezellig dat je meedoet met onze challenge.
    Lieve groetjes, Marleen
    Don & Daisy blog

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Leuke kaart geworden Anja en leuk dat je mee doet aan onze challenge...
    Groetjes van Judith
    Don & Daisy team

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Het is een mooie kaart geworden. Hoop dat je nog veel plezier aan je potloden zult hebben. Ik kleur ook met derwent.

    Leuk dat je mee doet met onze challenge bij Kleuren met potloden.
    Veel succes.

    groetjes Annemarie

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Mooi kaartje, gezellig dat je meedoet aan onze challenge bij anmacreatief
    groetjes helen

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Leuk dat je meedoet met de bye bye challenge van Cards2Create! Ik vind het een prachtig kaartje, mooi ingekleurd en het sneeuw op de bloem is een leuke touch!
    Veel succes!

    Groetjes

    Rimmie
    DT cards2create

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Schitterende kaart Anja. Inkleuren met potloden is zooo leuk om te doen!
    Gezellig dat je meedoet met de sterrrenchallenge bij KmP en veel succes.
    grt Angela

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je op mijn blog bent langs geweest en dat je een berichtje achterlaat. Ik lees ze altijd met plezier. Tot de volgende keer.


Groetjes, Anja