zondag 11 januari 2015

Season greetings

Een kerstkaart, anders dan anders
Vinden jullie dit een kerstkaart of zeg je nee dit vind ik geen kerstkaart
Ik hoor graag je mening
Met deze kaart wil ik mee doen met de volgende wedstrijden


Nog wat kleine details van dichtbij
En dit mooie plaatje heb ik van pinterest gehaald
Het is een getekend door Zindy.zone.dk
Bedankt voor alle lieve en leuke reacties op mijn vorige kaart
Ik heb ze met veel plezier gelezen

Tot de volgende kaart
Groetjes, Anja

Met deze kaart de top 5 behaald bij;
Cheerful sketches
Mooi digi's gekregen en mag de volgende keer gastdesigner zijn

39 opmerkingen:

  1. Hoi Anja
    mooie en leuke kaartjes
    ik heb vorig jaar ook een zwarte gemaakt en die is door de ontvanger leuk en verrassend onthaald het kan dus
    grtjs Lisbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige kaart Anja, en wat een bijzonder mooi plaatje heb je gebruikt. Een supermooi geheel!!
    xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie kaart is het geworden Anja, hij kan prima voor de kerst hoor, mooie afbeelding heb je erop gebruikt, leuk de zilveren accenten. Gezellig dat je mee doet met de challenge van K&K. groetjes, Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie kaart Anja
    en kan heel goed voor de kerst hoor en wat een mooi plaatje heb je gebruikt.

    Groetjes Esmeralda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Anja,
    wat een pracht van een kaart
    knap gedaan
    fijne zondag liefs van martine

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hi Anja, Zoiets kan je best voor een kerstkaart gebruiken, maar verjaardagskaart kan ook. gr leny w

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een prachtige kaart. Hij kan als kerstkaart maar ook in de winter als verjaardagskaart of bemoedigingskaart of zo. Groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtige kaart! En hij kan prima als kerstkaart!
    groetjes anita

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Schitterende kaart,Anja.Mooi plaatje.

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heel mooi gemaakt, het hoeft niet iedere keer een traditionele kerstkaart te zijn.
    groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  11. wow super mooi. dankjewel dat je meedoet met de challenge bij Creaine en bij Cheerful. Succes.
    groetjes Ine

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Nou ik ken iemand die heel blij zou zijn als ze deze kaart met de kerst zou krijgen en ja hoor ook ik maak wel eens kerstkaarten in deze kleur omdat ik het hele mooie kleuren vind. Een top kaartje gewoon weer.

    groetjes Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Heel mooie kerstkaart echt een parel

    Malika

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ik vind het een prachtige kaart en hij kan prima voor de kerst! Leuk dat je onze sketch hebt gebruikt en dat je mee doet met onze challenge op Cheerful Sketches!

    Liefs,
    Marjoleine (DT)

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Mooie kerstkaart Anja.
    Groetjes Ria

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ontzettend mooie winterse kaart Anja!
    Fijne zondag en lieve groetjes, Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hoi Anja,
    de kleuren en de afbeelding zijn prachtig, hele mooie kaart, niet ├ęcht een kerstkaart vind ik,
    liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ik vind ´m helemaal geweldig Anja!!
    Deze kan voor kerst, maar ook voor een gewone kaart hoor. Vaak ligt het eraan welk papier je gebruikt.
    Hartstikke leuk dat je meedoet met onze challenge bij Cheerful Sketches.... veel succes!!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hoi Anja, ik vind dit echt een schitterend kerstkaartje mede door het plaatje en het DP met de rondjes en sterren is het een echte kerstkaart. Heel mooi!
    Groetjes Grietje

    BeantwoordenVerwijderen
  20. wat een prachtige kaart.
    Dank je wel voor je deelname aan creaine en cheerful sketches.
    Groetjes Geesje (DT)

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Hoi Anja wauw! Wat is dit mooi zeg! Ben er helemaal stil van. Succes met de wedstrijden :)
    Groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Anja, ik vind dit een supermooi winterkaartje, kan voor kerst, maar hoeft niet, kan volgens mij bvb even goed als verjaardagskaart. Prachtig plaatje, en mooi gecombineerd met de rest!
    groetjes, nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat een mooie kaart heb je gemaakt Anja. Heel sfeervol.
    ik denk dat je deze kaart voor bijna elke gelegenheid kan gebruiken, ook kerst.
    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wat een leuke kaart! Prachtig in deze kleuren. Seasons greetings past volgens mij het beste bij kerst. Maar misschien ook bij de winter?
    Dank je voor het meedoen bij ons van K&K.
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Het is een prachtige kaart Anja.
    Persoonlijk vind ik hem heel goed passen voor iemand die in de winter jarig is en iets minder als kerstkaart, maar het kan wel.
    De koele kleuren passen mooi bij elkaar en bij dit mooie plaatje.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Prachtige, stijlvolle kaart Anja! Ik vind de bloemen en de sterretjes erg mooi passen bij het designpapier.

    Groetjes Lisanne
    http://cardsbylies.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Wauw Anja, wat een hele romantische en stijlvolle kaart. Vind hem supers!! Liefs, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Hoi Anja,
    ik vind het wel een kerstkaart hoor ! Ik hou wel van een beetje "anders dan anders"
    groetjes van Willeke

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Anja een super mooi kerstkaartje ... heel speciaal en met de zilveren accenten vind ik ze heel erg geschikt ... Knap hoor !
    Groetjes, Odette.

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Oh wauw wat mooi, ik vindt dat hij prima geschikt is als kerstkaart van mij mag het wel anders dan traditioneel. Bedankt voor het meespelen bij het Cheerful Sketches Challenge Blog.

    Groet,
    Marieke

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Hij kan beide vind ik. Het lijkt net of je een doosje waxine lichtjes hebt gemaakt op je kaart. Heel leuk.

    Groetjes Jane

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Wat een chique en stijlvol kaartje geen alledaagse kerstkaart maar het kan zeker...
    Gezellig dat je met ons meedoet bij K&K

    groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Stijlvolle kaart Anja, ik houd van kerstkaartjes die niet in vanzelfsprekende kerst kleuren zijn.


    Bedankt voor je deelname aan de challenge op Creaine Challenges, en veel succes!

    Groetjes karin xx

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Ik vind het meer een winterse kaart dan voor de kerst. Maar hij is prachtig en daar gaat het toch om?
    Dank je wel voor je deelname bij K&K.

    Groetjes Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Hoi Anja...wat een mooie uitwerking van onze schets...dank je wel voor het meedoen bij Cheerful Sketches!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je op mijn blog bent langs geweest en dat je een berichtje achterlaat. Ik lees ze altijd met plezier. Tot de volgende keer.


Groetjes, Anja