woensdag 22 januari 2014

Zwart/wit kaartje

Een zwart/wit kaartje 
met een beetje rood

Tilda heb ik met de moeilijkste kleuren ingekleurd
Tenminste dat vind ik
Als je met rood over de lijntjes gaat
Krijg je dat niet meer weg

En met zwart ik vind ik het moeilijk om schaduwen te maken


Close-up van tilda 
Tilda heb ik ingekleurd met H20 twinkling

En een close-up van de bloemen

Met deze kaart doe ik mee met de volgende challenge:

Bedankt voor alle reacties op mijn vorige kaart

Groetjes, Anja

Met deze kaart in de top 3 bij


30 opmerkingen:

  1. wat mooi ingekleurd. prachtige kaart.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke kaart en zo mooi ingekleurd.
    groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat heb je die mooi gemaakt. Heb ook spullen er voor uitgezocht, maar lukt niet zo best.
    Nog enkele dagen de tijd. Maar de jouwe is super mooi hoor. gr leny w

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een prachtige kleurencombinatie en met dat beetje rood staat Tilda extra in de kijker.Schitterend zo.
    Prachtig gemaakt Anja.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Sjeetjemineetje, wat is dit prachtig met zwart wit en rood, ik sta paf. Schitterend gemaakt Anja. liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een schitterende kaart,groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een prachtige kaart zeg! Mooi ingekleurd hoor! groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ha Anja,
    wat een enig kaartje en mooi zo met die sterren rondom het afdrukje! Ik moest even kijken of het soms een mal was, want je ziet die sterren in allerlei vormen en stansen, mar dit heb je zelf bedacht toch? Heel erg leuk!! De combi wit/zwart en rood is erg mooi!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een mooie kaart, Anja. Gaaf die combi van zwart/wit met rood!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtig in één woord Anja, ja je hebt gelijk met rood moet je oppassen, maar jij hebt het mooi gekleurd, ik vind het schitterend bij dat zwart/wit.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Anja,
    Wat een prachtige kaart, mooi met rood ingekleurd, leuke mal op de achtergrond met de sterrenrand er langs, super gedaan..Liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Jeminee, wat een gaaf kaartje en er is zoveel op te zien....prachtig allemaal! En zarte haren kleuren is heel moeilijk, maar ik vind het super gelukt! en dat handgetekende randje vind ik ook heel mooi rond je afbeelding.
    Lieve hobbygroetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een karwei moet dit geweest zijn , al die prachtige sneeuwsterren nog op, heel mooi gedaan hoor Anja
    grtjs Emma

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Heel mooi Anja, de bloemetjes zien er prachtig uit.
    groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Mooie kaart, Anja!!
    Bedankt voor het meedoen met deze uitdaging van Cards & Scrap!!
    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hoi Anja,
    Je zwart/wit kaartje is goed gelukt hoor hij is erg mooi geworden. De bloemetjes vind ik ook erg mooi.
    Groetjes Ellie

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hoi Anja,
    Wat een schitterende kaart heb je gemaakt voor de challenge! Hij is echt super!
    Liefs Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hoi Anja. Wat een prachtige kaart. Hele mooie kleuren combi. Leuke magnolia en erg mooi ingekleurd. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Een prachtige kaart en het rood springt er mooi uit.
    Leuk dat je met onze uitdaging meedoet.
    Groetjes Aletta
    Cards & Scrap challengeblog

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Zo super je kaart weer Anja, wat een toppertje, geweldig mooi.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Ziet er super uit zo Anja!
    Hartstikke leuk dat je meedoet met onze challenge bij Cards&Scrap!!

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Prachtig kaartje Anja en wat een mooie details Het rood knalt van je kaart af, gaaf!

    Bedankt voor het meedoen bij Cards and Scrap.

    Groetjes,
    Marijek

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Gorgeous card...love all your details ...lizzi simply magnolia

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Een hele mooie kaart is dit geworden Anja, en het kleuren is goed gelukt hoor. Leuk dat je meedoet bij Simply Magnolia.

    Groetjes Inge

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Dat vind ik altijd mooi, zwart wit
    en nog een kleur, heel gaaf ☺

    Een hele fijne zondag met heel
    veel leuke dingen en knutselen.

    Veel liefsss van Erica ☼
    {Heidebloempjuh}

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Prachtige kaart, helemaal in deze kleuren.
    Gezellig dat je meedoet met onze challenge bij TFMC.
    Veel succes!
    groetjes
    Neline

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je op mijn blog bent langs geweest en dat je een berichtje achterlaat. Ik lees ze altijd met plezier. Tot de volgende keer.


Groetjes, Anja