maandag 16 december 2013

Sneeuw en ijs


Het plaatje heb ik bij janetk design freedigital vintage stuff. van haar blog afgehaald
Leuke plaatjes vind je bij Janet
 Je zal er wel meer op mijn kaarten tegen komen
Ik wil nog even snel een paar kerst kaarten maken
En dat gaat het plaatjes sneller dan met stempelen
Met stempel inkleuren, doe ik 2 avonden over om een kaart te maken
En ik begin vintage kaarten maken steeds leuker te vinden
Maar ik ben er nog niet, 
Want soms zie ik toch prachtige vintage kaarten voorbij komen
Zo mooi

Met deze kaart wil ik graag mee doen met de volgende challenge:


Bedankt voor alle lieve en leuke opmerkingen op mijn vorige kaart
Ik heb ze met plezier gelezen

Groetjes, Anja

Met deze kaar 3e geworden bij NKU


28 opmerkingen:

  1. Wat een leuke kaart in een mooie kleurstelling

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel erg gaaf, en zeker een leuk
    plaatje !
    Een fijne nieuwe week ☺
    Grtjs en liefs Erica ☼

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Anja. Prachtige kaart. Lief plaatje en leuke mallen heb je gebruikt. Een heel mooi geheel zo. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vind dit een supermooie kaart Anja. Heel leuk plaatje ook.

    Groetjes,
    Nans

    BeantwoordenVerwijderen
  5. De sketch is goed gelukt bij je kaart. Mooie kaart met een lief plaatje. liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  6. WOW schitterend Anja, deze stijl is zo mooi...lekker nostalgisch plaatje! En met even oefenen, zul je zien dat ze steeds meer vintage worden....ik vind hem echt prachtig!!!!
    Lieve groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hi Anja,
    Het is weer een schatje en prijswaardig. Ik wens je veel kans bij de challenges.
    Ik ga ook eens bij Janet kijken,. weet alleen niet of ik dat kan.
    Gr leny w

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een schitterende kaart heb je gemaakt Anja, ik vind hem prachtig. Zo een mooie uitwerking van de sketch ook.
    Superleuk dat je meedoet aan de challenge van de NKU, dank je wel en veel succes.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een hele mooie kaart Anja.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Anja,

    Wat een prachtige kaart. Heel mooi.

    grtjs
    Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een MOOIE kerstkaart is dit Anja met een MOOI plaatje van Janet.
    LEUK dat je met de uitdaging bij NKU meedoet.
    Liefs Wilma ☺☺☺

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi Anja,
    Wat een mooie kaart, leuk dat je ook aan de Vintage bent gegaan, zó leuk om te bedenken en te maken..maar ook een Vintagekaart maken kost erg veel tijd..ik werk daar toch wel 6 à 8 uur aan..liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi Anja,

    Je kaartje is mooi geworden en een leuk plaatje heb je gebruikt.
    En ik ben ook geen ster in vintage vind dat ook lastig. Maar al doende leert men zegt men toch dus gewoon doorgaan.

    groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hoi Anja,
    wat een geweldig leuk kaartje is dit! Heel mooi winters!
    groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Schitterend hoe alles weer bij elkaar past , leuk hoe je dit plaatje als uitgangspunt hebgenomen en samen met de kleurtjes...is het gaaf bedacht en gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. hallo,

    Mooie vintagekaart hoor, prachtig geheel !

    Groetjes, Jaimie

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hoi Hoi
    Super leuke vintage kaart en het plaatje is zeker erg leuk .
    Groetjes Marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat is deze kaart mooi. Ik houd er wel van als de kaart wat strak is. prachtig! groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wauw wat is die mooi geworden
    gr linda

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Een prachtige vintage kaart Anja !
    zo'n lief plaatje.
    groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Oooohhhh wat een schatje Anja! Echt heel lief en mooi. Liefs, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat een mooie kaart heb je gemaakt. Mooie kleuren, lekker rustig !!!
    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Mooi hoor! Leuk dat je meedoet met de challenge bij KIC.
    groetjes Ine

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Hoi Anja. Gefeliciteerd met het behalen van de top e met deze kaart. Een supermooie kaart. Nog bedankt voor je kaart Die ik voor mijn verjaardag heb gekregen. Erg mooi. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Wat is je kaart prachtig geworden Anja
    Leuk dat je meedoet aan de challenge van de NKU, dank je wel en succes.
    Liefs Anneke

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je op mijn blog bent langs geweest en dat je een berichtje achterlaat. Ik lees ze altijd met plezier. Tot de volgende keer.


Groetjes, Anja