zondag 29 december 2013

Fijne feestdagen

Het komt niet vaak voor, dat ik 2 berichten op 1 dag plaats
Maar zoals jullie in het vorige bericht leest
Had ik die kaart al een aantal weken geleden gemaakt 
En deze heb ik gisteren avond gemaakt
en vanmorgen snel op de foto gezet
Met deze kaart doe ik mee met:

Dan nog wat kleine details uit de  kaart
Muzieknoten            en        de bloemen toef

En dit is de tekst wat het meisje aan het zingen is
En wat is ze aan het zingen?

Deze digi is van Mjm
Die ik heb ingekleurd met H2o twinkling

Fijne Jaarwisseling en de aller beste wensen voor 2014
Met heel veel knutsel plezier

Groetjes, Anja 
 
In de top 3
 

32 opmerkingen:

  1. Hi Anja,
    Jij bent nog goed bezig.
    Wat voel ik me dan lui.
    Ik hou dat verplicht vol, hihihi
    gr leny w

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Anja, Wat een prachtige kaart. Supermooi gemaakt. Leuk de paarse kleuren. Leuke afbeelding. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige kaart Anja heel mooi gemaakt en helemaal in de sfeer van deze tijd. Mooi. liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw deze vind ik echt prachtig!
    Leuke digi ook.

    groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Echt mooi kaartje Anja. De digi vind ik heel leuk voor een kerstkaart.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dit is ook een hele mooie kaart,
    ziet er kleurrijk uit !

    Hele fijne gezellige dagen nog gewenst,
    lekker genieten en knutselen.
    Een prachtig, geweldig en goed uiteinde
    en de allerbeste wensen voor 2014 ☺

    Veel liefsss van Erica ☼

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Whow Anja je kaartje is een plaatje echt een prachtig resultaat. Complimentjes. Dank je wel voor het meedoen aan het Cheerful Sketches Challenge Blog.

    Liefs, Ilonka

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Anja,

    Schitterende kaart. Je vorig kaartje is ook prachtig.

    grtjs
    Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heel erg mooi gedaan, schitterend gewoon. Het vorige kaartje is ook een toppertje
    gr linda

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Super leuk kaartje en ja die herdertjes liggen wel vaak s,nachts in het veld hihi.

    Grtjs Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Anja,
    Dit is weer een superleuke kaart, gaat je toch nog beter af dan Vintage, leuke digi én tekst, mooie kleuren,liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hé wat een activiteit.....bij mij is het even op de blog relax stand hoor! Maar ik heb wel je kartjes weer bij je bekeken en vooral deze laatste is weer een bjoetie, met het zingende meisje! Ik wens jou ook een
    Happy New Year! lieve groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi Anja,
    Wat een leuke kaart!
    Gaaf al dat paars en 'n geweldige stempel!
    Gezellig dat je meedoet met de challenge bij DSCC!
    Groetjes, Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wauw is een schitterend kaartje kleur is zoo mooi .
    Fijne jaarwisseling
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Superleuke kaart Anja......je hoort haar bijna zingen. Leuk hoe je het thema van de challenge hebt uitgevoerd. Fijn dat je meedoet aan de challenge van DSCC, groetjes Plony.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Leuk kaartje Anja, prachtig! Fijne jaarwisseling.
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ohhh wat een mooi kaartje Anja.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Super mooi Anja!!! Mooie kleuren en leuk bedacht.
    Fijne jaarwisseling en een gelukkig nieuwjaar.
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wauw Anja wat een supermooie kaart heb je gemaakt, ik vind hem helemaal top. Wens jou en allen die je lief zijn een hele fijne jaarwisseling toe en op naar een super 2014.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Ik vind dit kaartje schitterend Anja...echt beeldschoon! Prachtige details zitten erop.
    Hele fijne jaarwisseling gewenst voor jou en je familie.
    Liefs Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Ziet er prima uit.
    Dank je wel voor het meedoen bij DSCC.
    Fijne jaarwisseling.
    Liefs, Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Mooie kaart met mooie kleuren Ik wens jou een mooie jaarwisseling en een fijn nieuw freubeljaar.
    Leafs Tietje.

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Een schitterende kerstkaart en ook voor jullie een hel fijne jaarwisseling en gelukkig en gezond 2014Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Super leuke kaart met deze Mo stempel.
    Bedankt voor het mee doen bij DSCC.
    Groetjes Anneke.

    BeantwoordenVerwijderen
  25. wow zeg..........mooi. Leuk dat je meedoet bij Cheerful Sketches!
    groetjes Ine

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Wat een ontzettend leuke kaart heb je gemaakt met de sketch van Cheerful Sketches Anja!
    Dank je wel voor het meedoen!

    Liefs,
    Marjoleine

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Wat een prachtige kaart Anja.
    Leuk dat je meedoet bij Cheerful Sketches.

    Liefs Marit

    BeantwoordenVerwijderen
  28. schattig kaartje zeg
    wat gaaf dat je meedoet met bij
    Cheerful Sketches!leuk
    hugs ansV

    BeantwoordenVerwijderen
  29. wat een prachtig kaartje.
    Bedankt voor je deelname aan de Cheerful Sketches Challenge blog

    groetjes Geesje

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je op mijn blog bent langs geweest en dat je een berichtje achterlaat. Ik lees ze altijd met plezier. Tot de volgende keer.


Groetjes, Anja