vrijdag 4 oktober 2013

50 Jaar Getrouwd

Afgelopen zaterdag hadden wij een feestje van tante en oom
Ze zijn 50 jaar getrouw en hebben een gezellig feest gegeven
Alle Tantes en ooms weer gezien
We kwamen ook nog onze oude buurtjes tegen
We hebben heerlijk gezellig bij gepraat
een geslaagd feest 

En dit is de kaart die ik voor mijn tante en oom gemaakt heb
Ik vond het wel weer leuk om een schaduw kaart maken

Met deze kaar wil ik mee doen bij:
Bedankt voor alle lieve en leuke reacties op mijn vorige kaart
Ik heb ze met plezier gelezen


Groetjes, Anja

Met deze kaart in de top 3

21 opmerkingen:

  1. Hoi Anja,

    50 jaar getrouwd zo bijzonder.
    leuke kaart heb je gemaakt voor je oom en tante.
    Fijne dag,

    groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ohhhh wow,dit is genieten...wat een lief plaatje en met super mooi versiersels,ik ben er weg van!

    Gr Antoinette

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wow Anja, wat weer een gave kaart heb je voor deze gelegenheid gemaakt!! Super mooi, je kleuren, die gave digi en alles weer zo schitteren bij elkaar verwerkt! In één woord: Geweldig!!

    Groetjes Richtje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel mooi gedaan, leuk plaatje ook
    gr linda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. mooi gedaan en z0'n lief plaatje. gr leny w

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een hele mooie kaart Anja. De stempel is super en heel mooi gekleurd.
    Fijn dat het feest gezellig was.

    Groetjes,
    Nans

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Anja

    Een prachtige kaart weer .
    De stempel is erg leuk en prachtig ingekleurd .
    Fijn weekend
    Groetjes Marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Anja,
    Prachtige kaart met een schitterende stempel, weer erg mooi ingekleurd en afgewerkt, super..fijn weekend, liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wooooow Anja.....wat een PRACHTIG kaartje is dit voor een 50-jarig huwelijk.
    Fijn weekend en liefs Wilma ☺☺☺

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een schattig kaartje, Anja. Zo lief met die mooie stempel!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. prachtige kaart met leuke afbeelding

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een super toepasselijke stempel is dit voor deze gelegenheid. Prachtig ingekleurd en er een hele mooie kaart mee gemaakt.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Leuk kaartje......en die stempel wat een leukerd. Dankjewel voor het meedoen met de challenge bij KIC. Groetjes Ine

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Prachtig Kaartje Anja,hier zullen ze wel heel blij mee zijn.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Oh wauw Anja wat heb je dit super gemaakt voor je tante en oom, ik vind hem helemaal geweldig. Fijn dat het zo een leuk feestje was.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Geweldig leuk gedaan Anja....ik hoop de 50 ook eens te halen, ik ben al bij 31 haha....nog effe te gaan. Je kaartje is top!
    Liefs Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een super mooie kaart. Gaaf plaatje voor een 50-jarige bruiloft !!!
    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hallo Anja, een beetje later dan normaal, maar ik wil je toch even komen zeggen dat ik dit weer een schitterende kaart vind, zo gezellig die twee oudjes gearmd bij elkaar, een prachtige kaart.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Waaw wat een mooie kaart. Superleuk afdrukje en schitterend gekleurd. Leuk dat je meedoet met de challenge van KIC. Groetjes, Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hoi Anja

    Leuk kaartje, denk ook zeker dat je oom en tante dat gewaardeerd hebben!

    Dank je wel voor je bijdrage bij KIC!

    XXX Kim

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je op mijn blog bent langs geweest en dat je een berichtje achterlaat. Ik lees ze altijd met plezier. Tot de volgende keer.


Groetjes, Anja