maandag 24 december 2012

kerstkaarten
 
Dit zijn de kerstkaarten die ik naar familie, vrienden en kennissen heb gestuurd
De eerste foto zijn alle kerstkaarten bij elkaar plus/minus 34 kaarten
Hieronder heb ik een paar kaarten geselecteerd met de verschillende stempels of plaatjes 
klik HIER  als je wil weten wat ik voor materialen gebruikt heb




 
En deze kaart is voor jullie . . . .
 

FIJNE  FEESTDAGEN

Met deze onderste kaart doe ik mee bij:
http://kartenallerlei.blogspot.nl/ zonder design papier

12 opmerkingen:

  1. Leuke kaarten Anja,
    Ook voor jou en je familie fijne kerstdagen en een gelukkig 2013.
    Gr Ria

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtige kerstkaarten heel erg mooi.Ook jullie hele fijne kerstdagen en een gelukkig Nieuwjaar.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wauw mooie kaarten Anja, superrr
    ben meteen volger geworden, kleur sinds kort ook met H2o, en vind het nog best lastig , dus oefenen, oefenen en oefenen. Als het goed is worden er vandaag nog wat potjes bezorgd, vind het best moeilijk om vanaf internet kleuren te kiezen. Maar lees dus dat ze in rijwijk verkocht worden, dus de volgende beurs ben ik er, kan je ze tenminste goed zien.
    ik wens je hele gezellige en liefdevolle feestdagen en alle goeds voor 2013

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een gave kaarten heb jij gemaakt Anja...heel apart hoor. Ik ben er helemaal weg van.
    Gezellige dagen en een creatief 2013 gewenst, natuurlijk in goede gezondheid.
    Liefs, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooie kerstkaarten heb je gemaakt Anja.! Fijne en gezellige feestdagen. groetjes Marga.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat zijn ze mooi Anja, ook voor jou hele fijne dagen en alle goeds en moois voor 2013!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een prachtige kaarten, Anja, ziet er super mooi uit al die kaarten op een rij!
    Ook voor jou fijne Kerstdagen en een voorspoedig en creatief 2013!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wauw Anja wat veel kaarten en wat zijn ze allemaal super. Ik wens jou en allen die je lief zijn ook hele fijne feestdagen toe. Geniet ervan.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hallo Anja,
    wat een mooi blog heb je. Voldoende om te bekijken ;).Ik ben ook meteen volger bij jou geworden.
    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een prachtige kaarten, stuk voor stuk plaatjes,
    nog fijne feestdagen en een creatief 2013!
    grts
    frouwke

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Deine Karten sind sehr schön geworden - vielen Dank für deine Teilnahme beim Kartenallerlei.
    Liebe Grüße, Andrea

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je op mijn blog bent langs geweest en dat je een berichtje achterlaat. Ik lees ze altijd met plezier. Tot de volgende keer.


Groetjes, Anja