zaterdag 22 december 2012

Kerstkaart voor volgend jaar

Gisteren heb ik weer lekker geknutsel
Mijn was uit eten met zijn werk
Ik had heerlijk het rijk alleen
Snel het huishouden gedaan en hup naar de hobbykamer

Met dit als resultaat 
Stempel Kenny K.
Ingekleurd met H2o twinkeling
Alles wat wit is met Stickles in gekleurd
Cirkels en grote label met slice gesneden
Achter de cirkels verbandgaas
Kleine label bij blokker vandaan
Fotostrip is van Die-namics
Bloemen geponst
Sterretjes uit de voorraad
En 3 stipjes met Pearlpen

Met deze kaart doe ik met de volgende Challence mee:
Favoriete kleur-glitter-pearls
http://funthegame.blogspot.nl/


Ik wil jullie hele fijne kerstdagen toe wensen
Met volop gezelligheid

Tot de volgende keer
Groetjes, Anja


19 opmerkingen:

  1. Oh,Anja wat een mooie kaart heb je weer gemaakt.
    Het stempeltje vind ik ook heel leuk.
    Gr Ria

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh wauw Anja wat heb je dit super gemaakt zeg, ik vind het een toppertje. Hij is super.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. O Anja, wat is dit geweldig mooi zeg, helemaal top!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een ontzettend leuk kaartje, Anja! Fijne Feestdagen en een voorspoedig en creatief 2013!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gave kerst-stempel ! En een hele mooie kaart. Ik ga ook proberen om in 2013 elke maand zeker 2 kerstkaarten te maken .... goed voornemen !! Groetjes , Christa.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een schitterende kerstkaart.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel mooi gedaan.
    Fijne feestdagen en liefs Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Geweldig leuke en mooie kaart met die stoere Christmaschick, Anja!! Gezellig dat je met ons meedoet bij ons bij ATSC. Bedankt en succes. Liefs, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Het is een leuke kaart geworden.

    groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  10. haha...die is leuk!! ben benieuwd naar wie je dit kerstkaart hebt gestuurd...(: echt gaaf gemaakt.
    mooi van kleur!!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hij is leuk Anja, het is net of ze staat te dansen, Wat een beauty is dit, en dan al voor volgend jaar!!!!
    Jij bent lekker bezig.
    lieve groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een lieve kerstkaart heb je gemaakt.

    Fijne feestdagen.

    Groetjes Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Gaaf kaartje Anja!
    Fijne feestdagen.
    Groetjes,
    Ethel

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Deze heb ik gemist.....GEWELDIG!!!
    Liefs, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een superleuke kaart Anja. Zo vrolijk van kleur!

    Bedankt voor het meedoen aan onze challenge op het Scrap-Cards Challenge-Blog.

    Ook wensen wij je hele fijne feestdagen toe en een geweldig goed en creatief Nieuwjaar!

    Groetjes,
    Neltine

    BeantwoordenVerwijderen
  16. AWESOME card! love the die, and the L/O, and the gauze!
    Thanks for playing THE GAME!
    Merry Christmas, happy new year!
    Susan

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wow Anja, this card is stunning.. .fantastic creation.
    Thanks for joiing us at Stempelträume
    Merry Christmas
    Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Mooi Anja!!

    Erg leuk dat je meedoet met onze HobbyVision Challenge! Veel succes!

    Liefs Jenine

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je op mijn blog bent langs geweest en dat je een berichtje achterlaat. Ik lees ze altijd met plezier. Tot de volgende keer.


Groetjes, Anja