donderdag 20 december 2012

Winkelende dames
 
In de vele leuke en lieve reacties die ik van
jullie heb gekregen op mijn vorige kaart
Kwam al naar voren dat het een leuke stempel is
En dat vind ik ook, het is een hele leuke stempel
Dus ik heb er nog een kaart mee gemaakt
 
Eerst wil ik Hannie en Ans welkom heten
Dat we van elkaar inspiratie op mogen doen
 
Veel kijk plezier
 
Stempel AUI
Ingekleurd H2o twinkeling
Bloemen geponst
 
Malletje MD
Sterren, hulstblad uit de voorraad
bloemen geponst
 
 

Het grote  label met de slice gesneden
Met gelpen randje getekend
Kleine label kant en klaar gekocht bij blokker
Wit lint
 
Leuk dat je langs bent geweest
En tot de volgende keer
Groetjes, Anja
 
 
 Met deze kaart doe ik mee bij:
 
 

21 opmerkingen:

  1. Hallo Anja
    Ook deze kaart is prachtig en je stempel helemaal te gek.Bedankt voor het lieve berichtje van Janick en tot de volgende keer.Lieve groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hij is inderdaad geweldig, die stempel, net als je kaart weer!! Liefs, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Groot gelijk dat je deze stempel nog een keer hebt gebruikt, hij is te leuk om hem zomaar in een doosje te doen,Ik vind het weer een prachtige kaart Anja.
    Lieve groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. OOO Die is leuk ! Wat een gave stempel. En een hele leuke kaart heb je ermee gemaakt. Groetjes , Christa.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dit ziet er weer zo geweldig uit Carla!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Sorry, Anja natuurlijk, ik zag net bij Carla ook weer wat heel moois!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie kaart Anja,ja en die stempel,ik vind hem enig.
    Gr Ria

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Anja,

    Deze is ook weer supermooi...die stempel is echt super en leuk...de verstopte labels...MOOI...

    Liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ook dit is weer een droppie, Anja, de stempel blijft leuk!
    Gezellig dat je mee doet bij EKEF!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. geweldig die glurende dames.

    groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een leuke kaart, met een grappige stempel.

    Groetjes Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Deze is ook alweer zo super geworden Anja, de stempel is dan ook zo grappig, je bent gewoon nieuwsgierig waar ze naar kijken, top gedaan.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wéér erg leuk geworden Anja!!!
    Gr Hannie

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat is dat een leuk kaartje, Anja!
    Leuk dat je meedoet met EKEF.
    Groetjes, Ula

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hoi anja, een hele leuke kaart en dat zijn toch super leuke stempels?! Leuk dat je meedoet bij Little Miss Muffet Challenges. Succes en hopelijk zien we je snel nog een keertje. Groetjes Frea

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wonderful card, Anja! So glad you joined us for the Little Miss Muffet Christmas challenge!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. What a cute way to use that stamp! Thanks for sharing with us at Little Miss Muffet Challenges!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. So gorgeous card. Thanks for playing with us at Little Miss Muffet challenge.
    nathalie

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wonderful designed card, thank you for joining us at Marianne Design Divas. Good luck in the draw.
    Hugs
    Suzi x

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je op mijn blog bent langs geweest en dat je een berichtje achterlaat. Ik lees ze altijd met plezier. Tot de volgende keer.


Groetjes, Anja